Helgen!

Lördagen började med att syster och jag åkte till huset och började riva tapeter i hennes rum. Gick väl sådär bra kanske... haha Hittade ett bättre sätt sen. Vi gav upp ganska fort kan jag säga. Blev att fjanta i stället. Elin dansade till diverse olika jullåtar och sjöng och dansade. Efter det gick vi upp och satte oss i finrummet och fikade. Mysmysmys!

en glad Elin!!!


en del av trädgården.


Sen vid halv 12 tiden åkte vi till Hunnamåla och gjorde leverkorv och isterband. Dock så kom jag undan i år? haha, har ingen aning om hur detta kunde ske? Det blev bara att jag passade två söta små tjejer i stället! :) Målade och pysslade, åt frukt, lekter kurragömma, flög flygplan, skrattade, fjantade och bara hade roligt. Som jag tycker om de mysungarna!

Amalia och Hilma :)


Sen hände det inte speciellt mycket mer i lördags. Åkte hem och fixade stallet och lite så. Satt uppe till halv 3 på natten och fjantade med Elina. HAHA, så roligt. Antar att det var tröttheten hos oss båda två som gjorde att precis allting var roligt ;) Inte okej.

Igår, söndag, så gick jag upp, fixade stallet, vattnade hästarna och donade. Kände riktigt hur trött jag var så gick och la mig och sov i en och en halv timma. Inte varje dag kan jag säga!! Städade övervåningen hemma med lillebror och sen åka pappa och jag till huset under tiden Elin tränade. Passade på att börja dra bort tapeterna i mitt rum också och det gick aningen lättare än vad det gjorde i Elins rum ;) me like! Kunde inte göra så mycket då det fortfarande är saker kvar. Men är en bit på vägen! :)

en utav väggarna som det gick att riva loss tapeterna ifrån.


Sen när jag kom hem från huset så gick jag och la mig i badkaret och bubblade i en och en halv timma och kollade på Dear John. Mys på hög nivåå! Tror det var allt som var värt att nämnas :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback