Universitetet och 60 % Bildh.

Idag var det upp tidigt på morgonen för att åka mot Linneuniversitetet med skolan. Var jag och Elina från 2an? haha, totalt 12 pers typ. Först ångrade jag mig när vi satt på bussen, då vi inte fått någon info alls. Men det var verkligen superroligt och framförallt nyttigt att lyssna på det!! Var på ekonomihögskolan, gick en rundvandring runt alltihopa och lyssnade på antagningsgrejs innan vi gick mot Tinas lägenhet på campus. Väl där fikade vi lite innan Emme kom och hämtade upp oss. Åkte och hämtade upp Caren, innan vi åkte mot stan vid halv 2 tiden. Gick och åt lunch på Coretto och hade det supermysigt. Efter det delade vi på oss och Tina, Elina och jag gick på stan och handlade medan Emme och Caren handlade barngrejor. Handlade inte jättemycket, men har haft en superrolig dag! Tackar familjen Bildh för detta <3



Hårspännen, nagellack, superlim, strass och ny navelpiercing!

Var hemma hemma vid halv 6 typ och då gick jag ut i stallet, mockade, tog in hästarna och borstade lite på de. Sen in och äta innan jag började på svenskaprovet som är imon. Epokerna, superskoj! Att jag alltid ska vara ute typ i sista sekunden. Läste lite igår men nu ska jag strax återgå till pluggandet. Ska ut, natta hästarna och duscha innan jag läser igenom allt det där hundra gånger till. Uss uss usssssss.. Tack och lov så slutar jag vid halv 2 imon. Hade nog fått ännu mer panik annars. Men fy fasen, tvåan är inge roligt... Nej nu är det slutklagat. Over and out.

Btw, Imorgon så är det bara 3 veckor kvar till vi måste vara utflyttade ur vårt hus.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback