Ta tag i saken!

Nu ska jag ta tag i saken och börja blogga ordentligt igen. Vet inte hur många gånger jag har sagt det.. ? haha Men nu ska jag iallafall försöka. Saker och ting börjar, äntligen, ordna upp sig i mitt liv. :) Skolan har hemskt nog börjat, och jag kan inte säga att jag gillar det... Men vad gör man inte. Ett år kvar sen slipper man skiten! Studenten närmar sig med stormsteg.. I oktober är det dags att prova studentmössa och efter det så kommer tiden att gå mycket fort.

Har ordnat med ny boxplats och flyttar dit P nästa helg. Skönt att slippa småungarna på ridskolan! Hade inte varit några problem att stå där om det hade varit lite ordning och reda, men nu är det inte det så då får man göra något annant! Tror jag kommer trivas bra i det nya. Så jag gnäller då inte just nu! :)

Ska även börja på PimPim nu. Därav så har jag gjort en ny kategori som heter Power Girl. Ska bli riktigt roligt att se om hon är som sin bror, eller om hon inte är det. Troligtvis inte, men det ska bli roligt iallafall.

Nehe, nu ska jag faktiskt åka iväg en runda... :) Har lite hemligheter på G. Eller kanske inte så hemligt, men man får helt enkelt se vad det blir av det hela. Hörs senare! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback