Världens finaste flicka

Så jäkla bra!!

Har suttit och kollat på 4 avsnitt av Nikita idag, och fyyyy tusan så bra det är! Har kollat klart på alla avsnitten som finns ute nu. Vadå att jag längtar ännu mer till de andra 11 avsnitten kommer? Så spännande! :o Tuff brud i lyxförpackning, det kan man nog säga om Maggie Q. Maaaah, ge mig nya avsnitt!



Nu ska jag minsann packa ihop. Idag är det självaste julafton, med kalle&alla hans vänner, julklappar, julmat, träffa släkt och busa. Dock så saknas någon som är hemma i Göteborg.. Tycker tiden kan gå lite fortare så att det kan bli den 26e snart!! Nej, nu ska sova i 7 h innan jag ska ut i stallet. Morsnig korsning!

Love


Come back and set me free
Now from infinity
Love is a mistery

Distance is killing me


Come back I need you now
You are the love I found
I feel above the ground
You take me round and round




God morgon Sverige!

Vaknade av en skällande hund för 15 minuter sen. Åh så jobbig. Märkte att pappa körde iväg då så bad henne att gå in till Elin och hoppa upp i hennes säng som vanligt, men det gör hon såklart inte. Kollar in på rummet.. Ingen Elin? Var fasen håller hon hus? Gick ner, men ingen Elin. Ronja ylar igen. Ringer pappa.. Var är Elin? "Släppte precis av henne vid wellness." Skojar du med mig!??!?!?!? "Nepp, hon kom väl på det i natt eller något." Jaha och när ska hon hem DÅ!? "Hon ska inte hem, hon ska till huset sen."

TACK FÖR ATT DU BERÄTTAR SAKER ELIN :O Du kunde ju väckt mig åtminstonde istället för att Ronja skulle yla mig i örat! Tack.

Bra morgon humör.. Blir inte bättre av att det är f*cking snöoväder här idag med!!!




Nu ska jag slänga i mig en frukt och gå ut och ge mina hästar frukost. Peace!

Sugar sugar sugar

Sitter och lyssnar på bra musik. Som jag gillar't! Älskar spotify och att man kan lägga in låtar som inte finns. Mumma! Dock så blir jag lack på att jag inte hittar en mp3 fil, utan bara mp4 fil i en låt. morrmorr, men det löser sig :)

Idag var syster och jag en runda i huset och rev väck tapeter. Tog även ner hyllan som var i mitt rum så jag kunde göra klart lite där också. Men finns myyycket kvar att göra och i stort sett hela jullovet kommer att spenderas där. Men ah, ska bli spännande att se hur det kommer att se ut där när allt är klart sen. Lillebror har redan beställt tapeter och elin vet vad hon ska ha för några. Ja, hur ska lilla Emma ha det? Inte en aning ;o
Har precis bestämt mig om hur jag ska möblerna och jag kommer drunkna i en 160 säng, men vafan. Det kommer bli kanon.. Kan fasiken sova på bredden istället för på längden! Älskar att vara mini.

Klockan är mitt i natten så man ska kanske sova lite också... Klockan har ju slagit om så imorgon är det julafton?! SHIT? Var har detta året tagit vägen egentligen? Längtar till jag får leka med Amalia och Hilma. Inte många timmar kvar. Ska bli roligt att se om Hilma blir rädd för tomten...


Jag och Amalia på kusin Melvins dop!

Nu ska jag sova!
Over and OUT!

Iskallt ute!

Var ute en runda på morgonen och slängde ut hästarna och tog lite kort. Är faktiskt mysigt med all snön när solen skiner. Men vi kan ju säga att här är en del snö... Ne, nu har jag inte tid med att sitta här mer. Ska elda upp i brasan och gå ut och fixa stallet. I eftermiddag blir det att åka till huset. Bjuder på några bilder i alla fall!




99 DAGAR KVAR...

TILL JAG ÄR BORTA IFRÅN ELAVBROTT!!! Fy fasen för kreab. ALDRIG kan de göra så att strömmen kan hålla sig. Alltid ska den försvinna. Morr morr, tur att den kom tillbaka. Var påväg in till byn, hade packat västa och mat och lillebror skulle också med, men nej. Just idag tyckte de att jag skulle stanna hemma. Morr! Bäst för de att det är ström i morgon bitti när jag vaknar!

Ny vinterjacka!

Låg ett litet paket nertryckt i postlådan när mamma och jag kom hem för en stund sen. Och såklart visste jag var det var.. Min nya jacka! ;D Så nu ska vi slippa frya ihjäl.


Ny bilolycka nedanför.

Ska inte säga att jag är förvånad. Kanske är dags att salta/grusa upp, eller varför inte lägga om hela väg 27? Inte nog med att den är felgraderad i en kurva. Roligt att det ska komma ännu mer snö torsdag/ fredag. Dryga 1 dm i flytande form, vad blir det då i snö? Denna julhelgen kommer sluta allt annat än lyckligt på många håll känner jag...






Film från hoppträning



Här kommer en film från en gammal hoppträning. Har helt glömt bort den! Är ganska så stor förändring på honom.

4 dagar till julafton!

Igår kväll firade vi en lite för tidig julafton med Anton, pga. att han åker hem till Göteborg imorgon kväll. Älskar att öppna paket så det passar ju mig alderles utmärkt ;) Kan nog säga att alla blev mycket glada för vad de fick. Tack älsk! <3

Idag så fyller mamma 37 år, så grattis på födelsedagen mamma! <3 Har varit uppe och donat sen kl. kvart över 7 typ. Bäddat massa sängar, plockat in tvätt, dukat, varit uppe på vinden och lämnat grejor, och laddat brasan. Är -12' ute och kallare ska det bli. Fy faaasen. Hatar kyla! Ska dammsuga hela huset och sen plocka undan lite till innan jag kan slappna av och gå ut och mocka :)

Har planerat att förbereda lite kommande inlägg också. Mer om det senare, för nu ska jag gå ut och släppa ut tre stycken hungriga hästar!

Ny juligare header/ design!

När jag var hemma själv igår och inte hade någonting att göra så fixade jag till en liten juligare header samt bytte lite färger och länkar :) Blev helt okej nöjd ändå. Brukar ju tröttna på min header ganska fort!

Den gamla headern.



Den nya!




Charles Owen ayr8

2010-09-29_22_56 (MMS)

<3

Bilolycka precis nedanför vårt.

Var ute för en stund sen och blev förvånad över att det var så många bilar som åkte på vår lillaväg. Förstod nästan att det var en bilolycka eller något liknande. När jag kom in hade jag fått 3 missade samtal av mamma och pappa. Är en lastbil som krockat med en bil och två sitter fastklämda. Två ambulanser åkte precis förbi och vägen är avspärrad. Usch.





Uppdatering:

Fy fasiken..

Ingen bra dag, men tack för bra musik!



I see you driving 'round town
With the girl I love and I'm like,
Fuck you!
Oo, oo, ooo
I guess the change in my pocket
Wasn't enough I'm like,
Fuck you!
And fuck her too!
I said, if I was richer, I'd still be with ya
Ha, now ain't that some shit? (ain't that some shit?)
And although there's pain in my chest
I still wish you the best with a...
Fuck you!
Oo, oo, ooo

Yeah I'm sorry, I can't afford a Ferrari,
But that don't mean I can't get you there.
I guess he's an X-box and I'm more Atari,
But the way you play your game ain't fair.
I pity the fool that falls in love with you
(oh shit she's a gold digger)
Well
(just thought you should know nigga')
Ooooooh
I've got some news for you
Yeah go run and tell your little boyfriend

I see you driving 'round town
With the girl I love and I'm like,
Fuck you!
Oo, oo, ooo
I guess the change in my pocket
Wasn't enough I'm like,
Fuck you!
And fuck her too!
I said, if I was richer, I'd still be with ya
Ha, now ain't that some shit? (ain't that some shit?)
And although there's pain in my chest
I still wish you the best with a...
Fuck you!
Oo, oo, ooo

Now I know, that I had to borrow,
Beg and steal and lie and cheat.
Trying to keep ya, trying to please ya.
'Cause being in love with you ass ain't cheap.
I pity the fool that falls in love with you
(oh shit she's a gold digger)
Well
(just thought you should know nigga')
Ooooooh
I've got some news for you
Oh I really hate your ass right now

I see you driving 'round town
With the girl I love and I'm like,
Fuck you!
Oo, oo, ooo
I guess the change in my pocket
Wasn't enough I'm like,
Fuck you!
And fuck her too!
I said, if I was richer, I'd still be with ya
Ha, now ain't that some shit? (ain't that some shit?)
And although there's pain in my chest
I still wish you the best with a...
Fuck you!
Oo, oo, ooo

Now baby, baby, baby, why d'you wanna wanna hurt me so bad?
(so bad, so bad, so bad)
I tried to tell my mamma' but she told me
"this is one for your dad"
(your dad, your dad, your dad)
Uh! Whhhy? Uh! Whhhy? Uh!
Whhhy lady? Oh! I love you oh!
I still love you. Oooh!

I see you driving 'round town
With the girl I love and I'm like,
Fuck you!
Oo, oo, ooo
I guess the change in my pocket
Wasn't enough I'm like,
Fuck you!
And fuck her too!
I said, if I was richer, I'd still be with ya
Ha, now ain't that some shit? (ain't that some shit?)
And although there's pain in my chest
I still wish you the best with a...
Fuck you!
Oo, oo, ooo