Sista dagen 2011!

Idag har det varit full rulle hel dagen... Eller nja, nästan iafall! ;)
Anton och jag har varit ute i Hunnamåla i ett antal timmar och mockat och fixat hela stallet. Sicken pojk jag har! <3

Var även ute och skrittade P en runda i det något kalla men underbara vädret!

Är hemma på nyår i år. Med familj, vänner och min fina Anton. Så lugn och skönt så jag tror det ska få bli en vana. Med ca 10 min kvar av detta året så blickar jag fram mot 2012. Student och en ev. flytt står på schemat. Vem vet vad som händer?

Bild på världens finaste P från idag!

Bloggtävling!

Jag är med och tävlar om ett HV polo schabrak hos Lina Sällberg! :D



Klicka på bilden för att komma till tävlingen, eller HÄR för att komma till Linas blogg.

Ännu ett set i samlingen!

Scarpati set, brun/guld.

Myskväll

Är bänkad framför datorn/tv med kissen. Kollar på Pearl Harbor som kan vara en av de bästa filmer som någonsin gjorts. Nu fattas bara Anton som är hemma i Partille och kurerar sig. Tur att kissen finns och håller en sällskap!

Har varit hästledig idag också. Var väldigt längesen jag var det, men ibland kan man behöva det. Tack Nonne! Vill gärna vara i stallet varje dag och pyssla och dona. Tycker inte om att inte ha koll. Är inte så noggrann med mig själv, men med hästarna är jag pedantisk. ;)

Äntligen snö!



En början!

Idag har pappa, jag och Håkan börjat bygga sadelkammare ute i Hunnamåla. Blev stor skillnad i stallet och framför allt så ska det bli skönt när allt är färdigt! Kom en bra bit på vägen. Tack världens bästa pappa <3

Före och efter bilder utvändigt. Allt är som sagt inte klart. Det ska isoleras och bli plank utåt stallgången med.



Världens finaste P!

Dagarna går i ett. Praktiken är avklarad och nu väntar två veckor i skolan innan jullov. Ska bli så skönt att få lite ledigt!

P mår super, har lite ledigt och har lagt på sig ett par behövliga kilon. Fina killen! <3