small steps to big success!!

Spenderat halva min dag ute i Hunnamåla. Love it! Idag har Pimpim haft schabrak, och spänd sadelgjord på sig för första gången. (slängt på sadel innan) och som trott så brydde hon sig inte det minsta! Duktig ponny. Snart är det dags att sitta upp i sadel med. Om nu vädret kan tillåta... Stolt över min fina P med som är sån duktig ungponnystöttare, om man kan kalla det så. Alltid så trygg och fin. <3

Världens finaste P!

Bloggtävling!


Kicka på bilden för att komma till tävlingen eller klicka HÄR för att komma till CS Häst & Fritids hemsida.

Bloggtävling!



klicka på bilden för att komma till tävlingen eller klicka HÄR för att komma till Ridsport Onlines hemsida. :)

Bloggtävling hos Sara!



Klicka på länken nedan eller på bilden för att komma till tävlingen!!

http://carlssonpataket.se/?p=5260

Eller besök chevals hemsida. www.chevalridsport.se

sjb7wrfu?iepi%cscn#

Sur som en galning... Biljäklen startar inte. Behöver jag säga att jag är grinig?!
Nåja, har i alla fall haft tid till att göra lite läxor, MEN nu hinner solen gå ner innan jag kommer ut till min häst. Tusan.


Fina P! <3

Full rulle!

Igår var vi faktiskt i Kalmar och handlade! För att vara dumma skogsbor så var det väl okej, men inte mycket mer. Inget att hänga i julgranen om man jämför med ex. Växjö. Jag var iallafall inne på både hööks och cheval och handlade. Var bara i de butikerna jag handlade, om jag räknar bort Antons present.

Hade kunnat ta med mig hela utbudet på cheval hem... Men butiken var ganska liten och i fortsättningen blir det nog att beställa där ifrån i stället. Nu vet jag ju hur det ser ut och frakten är förmodligen billigare än vad bensinen kostar dit.

Fick med mig detta hem.
- John whitaker schabrak, cheval
- Schockemöhle lindor, cheval
- Fick med kingslandstrumpor på köpet från cheval
- Pannband, hööks
- Anti bit martingal, hööks