16 september 2011

Så, nu är båda hästarna ridna, grejerna är fixade i stallet, jag har hunnit duscha och äta god tacopaj samt sätta mig framför tvn. Nu är jag helt slut, både i huvud och i kroppen. Nedrans förkylning.. Allt blir så himla mycket jobbigare än när man är frisk. Funderar starkt på att gå och lägga mig snart. Manekäng imon, samt att vi ska flytta P.

Kan iafall glädja mig åt att Holly var kalasfin! Jäklar vilken gunghäst och galoppen är helt otrolig! Tycker om den ponnyn mer och mer och snart så tror jag att jag tar med mig henne hem. ;) hih Den flickan eller pojken som tar över henne sen kommer ha en kanon kompis!


Fina Holly! bilden är lånad från Jessikas hemsida, www.stallhillock.se
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback