21 september 2011.

Är trött som en jag vet inte vad.. Somnade i soffan innan och jag kan ju säga att det händer inte jätteofta. ;) Var i stallet tidigt i morse och red i ridhuset med Frida och Lino. Tog det ganska lugnt, men tycker ändå att det gick ganska bra. Lite loj, men som sagt, inga stora krav. Släppte P i en hage med massa gräs samt fixade stallet och så innan jag åkte hem till Anton igen.

Har inte gjort speciellt mycket idag utan mest tagit det lugnt. Körde iväg Anton och Petter till ishallen en runda och sa hejdå till Anton som åker hem till Göteborg efter matchen i jönköping ikväll. :( Kommer vara tråkigt och ensamt fram till söndag kväll nu... Bara till att bita ihop!

Nu ska jag snart åka iväg till stallet igen om ta in P och borsta lite på honom, sen hem och sova lite igen. Är så sjukt tråkigt att inte ha någonting att göra och regnvädret samt hösten gör ju inte en piggare precis!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback