23 september 2011

Precis gjort pannkakor och ätit lite. Klarade av skolan på en timma idag också. Är så himla ansträngande att gå i skolan ibland!! Hann med att göra stallet i morse när jag vaknat och så så nu återstår bara ridning av P och lite ridning utav Holly. Sen tar jag helg!

Fast helgen å andra sidan kommer bestå av både roligheter och tråkigheter. Mestadels plugg inför naturkunskapsprovet på tisdag, P ska ridas, PimPim ska börjas på, men framför allt så ska vi förmodligen åka till Charlies höstrea i morgon! Verkligen något att se fram emot men jag har då ingen aning om vad jag ska köpa.. Lär ju bli mest spontan köp, men ska kika på grejorna nedanför. SKA iafall handla ett pannband. Sen kommer älskling hem på söndag igen <3

Ska försöka ta lite kort på Pimpim på söndag med när jag ska ut till hunnamåla. Behöver ha för och efterbilder på henne. Så ska se om jag kan komma ihåg detta..

Nehe, nu ska jag åka mot P.. Pissregnar så ska bli kul att se hur dyngsur han är!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback