24 september 2011

Jaha, vad har jag gjort idag då? Spenderat dagen i stan med familjen. Eller ja, på Samarkand. Kryllade med folk ch folk slogs om parkeringsplatser. Inhandlade ett par jeans och en hängare till stallet. Fikat på hyllan har vi också hunnit med.

Efter att vi kom hem så försökte jag slappna av lite innan jag åkte till stallet. Frida hade varit snäll och mockat min box, tack :), så fixade bara maten och satt och glodde i solen innan vi tog in hästarna. Bortstade av P och åkte hem. Skulle egentligen ridit men är inte på strålande humör och då är det ingen idé att rida. Ska rida ut en runda i skogen med Frida i morgon istället.

Ska strax hoppa in i duschen och sen väntar lite plugg innan ja ska hämta Elin vid 9. Sen ska vi upp till bollhallen en sväng på 40 års fest. Orkar inte... Men vad gör man inte! Kan hoppas på att komma lagom till tårtan är eller något.

Btw, dagens mening är; Alltid lika kul att bli besviken.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback