25 september 2011

Så nu är snart även denna dagen slut, och lika så jag! Har varit i Linneryd och ridit Holly. Vilken ponny! Har börjat hitta knapparna och ridningen idag var kanon. Hoppade även 3 skutt och jag säger bara att detta kan bli riktigt roligt. Är lyrisk och vill bara mer nu. Fina lilla ponny!

Åkte direkt vidare till P och när jag kom stod Frida på gången med Lino och skulle rida, så då hakade jag på. Hoppade lite med P också, första gången sen i juni. Knäpp ponnyhäst men han tyckte det var roligt ;) Och lika så jag! Bra dag och fina ponnyer. Så det ska vara!

Nu har äntligen anton kommit hem också. äntligen! <3 så nu är allt frid och fröjd igen. I morgon väntar skola, tandläkare, klippa mario och plugga. Kul.. hmm.. haha, ska väl gå ändå kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback