25 september 2011

Är sjukt härligt väder ute idag! Solen skiner och det är lagom "kallt" ute. Tänk om hösten kunde varit lite mer såhär och lite mindre regn och rusk. Har än så länge hunnit med att plugga, äta frukost, lämna Elin på jobbet samt fota lite grejer som ska säljas. Så kommer komma upp en liiten bloppis här snart.

Ska strax fika och sen ska jag bege mig ner till stallet och mocka samt rida. Sen ska jag ut och rida Holly och efter kanske jag åker ut till Hunnamåla för att pyssla lite med Pimpim. Fast kanske tar det i morgon istället. Måste hinna med att plugga lite till sen också.. Varför finns det inte mer antal timmar om dagen?!


Tycker inte om hösten, för det påminner om att snart är det vinter igen. Och är man hästmänniska, så innebär det bara massa krabb.. Fast höstne kan å andra sidan vara ganska vacker också.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback