28 september 2011

Det är seriöst olagligt att vara sähär sjukt trött och slut i kroppen! Har varit nere och gymmat med SPID. haha Fyfan vad sjukt dåligt kondition man har. Vart helt slut och det kommer vara jävligt jobbigt att gå upp och fodra hästarna imon. hihi Det är inte bra att skaffa körkort för då kör man runt överallt istället för att cykla eller gå som man gjort innan. Måste ta tag i det här känner jag!

Ska slänga i mig något i matväg och åka vidare mot stallet och mocka och släppa in P. Han ska nämligen vaccineras idag. Så blir ingen ridning för hans del idag och imon. Där emot ska jag rida Holly sen ikväll. Fast innan dess ska jag hinna med 1,5 h i skolan. Full rulle!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback