Fake it!

Sitter hemma på en håla och väntar på att klockan ska gå. Börjar inte förrän om 1 h och då väntar 3 h Naturkunskap B. Har putsat lite träns och sadelgjordar precis och nu funderar jag på om jag ska våga äta lite mat.. Fick inte riktigt behålla kvällsmaten igår, men jag vägrar att få maginfluensan.. Så är bara till att bita ihop och se förbi illamåendet för jag tänker då inte bli sjuk till imon!

Efter skolan blir det att åka ut till Hunnamåla och rida P. Han fick vila igår pga. den så kallade "tropska värmen". Eller ska man säga regnet, som bestämde sig för att ösa ner precis hela dagen igår.

Ska nog åka och spåna nya boxen med. P flyttar i helgen, men får se hur mycket jag orkar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback