Jägarna 2

Varit på bio med mamma, Elin, Elias och Alfred nu ikväll. Mamma, jag och Elin kollade på jägarna 2. Helt sjuk film. Satt med halsduken framför ansiktet stor del av filmen ;) haha var ganska bra, men läskig. Fast man hade behövt se ettan innan man kollar på denna. Iallafall om man har en Elin sittandes bredvid sig. För hon frågar bara hur alla människor hänger ihop med varandra.

Sitter, som tur väl är, i bilen på väg hem. Är trött som en jag vet inte vad och jag ska slänga mig i sängen så fort jag kommer hem. I morgon väntas klippning av Pirre, ridning av P och kanske åka till stan.

Btw, nya blogg.se appen är kalasbra! Äntligen kan man uppdatera från telefonen.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jaaa!! Äntligen har blogg.se's app kommit! Ska laddas ner genast :))

2011-10-07 @ 23:03:58
URL: http://ronjastenhoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback