Regnoväder och skyttetrafik!

Idag så har jag faktiskt hunnit med att göra en hel del! Dagen började med att köra in mot stan vid kl 8 i morse. Elin skulle in till sjukgymnasten och då passade jag på att handla lite smått till P. Blev bla. ett stalltäcke. Efter att ha spenderat en halvtimmar i Växjö så bar det av hemåt, eller ja. Vidare mot urshult för Elin skulle börja jobba vid 11. Hemma igen vid lite efter 11 och då körde jag ner lite foder till stallet. Hann med att vara med anton lite innan det var dags att åka mot linneryd för att rida Holly. Skrittade bara lite då regnet bara öste ner. En trevlig ponny med god uppsyn! Ser fram emot att rida henne mer! Näst är på fredag och då hoppas jag att vädret kan vara aningen bättre. Körde direkt från linneryd till hunnamåla och där möttes jag av 5 hästar som stod i stallet och undrade varför de inte fick vara ute. Anledningen? Jo ett nersprunget staket idag igen.. Så medan Nonne och Håkan stängslade så borstade jag alla hästarna från topp till tå samt masserade P lite. Vart imponerad av pimpim när hon stod på gången och sov. Snäll ponny! Även axel kunde, även om han tyckte det var roligare att bita i grimskaften. Nu ska jag ta och sova. Trött som tusan och i morgon väntar en heldag i skolan..
Kommentarer
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

fin blogg, bloglovin byte? :) kram

2011-09-14 @ 22:46:22
URL: http://ponnyskruttarna.wprdpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback