12 april 2012

Varit sjukling idag.. Förmiddagen bestod av sömn innan bilen rullade mot stall 1 och Hunnamåla. Mockade boxarna innan jag tog in P. Myspelle är vad han är. Finaste P vad hade jag gjort utan honom. <3 Orkade inte rida idag, så longerade honom en stund. Han var riktigt fin bitvis.

Slängde ut ponnyhästen i hagen för att bege mig hem och göra mackor i farten innan jag körde mot stall 2 och Hillock. Idag stod kastrering på schemat. Stackars lilla Tarras. ;( ledsen, arg och drogad ponny! Hann med att mocka och dona lite med de andra hästarna också. Tycker det är så mysigt hos Jessika, Denny och alla hästarna. Idealet för Emma - ponnyer överallt. ;)

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: ponnyschabraket är ca 50 cm långt i "ryggen" och samma schabrak i storlek full är 58 cm långt :)

2012-04-12 @ 23:56:46
URL: http://carlssonpataket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback