5 april 2012

Idag har jag varit sjukt duktig. Jag har nämligen kört bil från Tingsryd till Partille! Första gången så långt och första gången bland så mycket trafik. haha Fick körkort för prick 8 månader sen, men bor man i Tingsryd så utsätts man inte riktigt för all denna trafik.. ;) Hur som så gick allt bra och jag är otroligt stolt över mig själv. Trodde det skulle vara värre än det var och nu är det bara hemresan kvar innan jag kan pusta ut.

Var iallafall ganska trött så efter maten gick jag och vilade. Behöver jag säga att jag sov som en gris? Har ju blivit en sån morgonmänniska med.. Vaknade vid 6 i morse, körde från Tingsryd vid kvart över 10 och var framme i Partille vid strax efter 3. Trött!

Just nu sitter jag själv hemma i fam. Högbergs hus och kollar på hockey. Saknar P också.. Fina P. <3

Kommentarer
Postat av: Nonne

Skönt att höra ni kom fram bra, Porthos saknar dig också, vi försöker sköta om honom tills du kommer. Håkan undrar hur länge du skall vara iväg !



Glad Påsk !



Porhos, Nonne o Håkan samt alla övriga gårdsdjur

2012-04-06 @ 17:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback