Blåsväder!

Det har blåst så nedrans mycket ute idag. Trodde jag skulle blåsa iväg emellanåt, men det stoppade inte mig! Vid 11 var stallet fixat och klart och P redo för en runda i skogen/ i paddocken. Fin som bara den, om något lite stissig pga blåsten, men jag förstår honom. Han kunde till och med bli omkörd av en stor timmerbil på småvägarna ute i Hunnamåla utan att bry sig. Fin och duktig pojk! Sen var det Pimpims tur. Idag var hon lite mer på tårna då det blåste grejor överallt på gårdsplanen. Men efter lite mutning med morötter så var hon fokuserad igen. Imon ska nonne jobba med henne.

När allt väl var färdigt i skogen åkte jag hem för att slänga i mig lite mat innan jag skulle vidare mot Jessika och stall Hillock. Tog in alla små söta ponnyer i orkanvindarna och borstade Holly. Övervägde ett tag om jag skulle våga ge mig ut, men jo. En runda fick det bli på en uppspelt liten ponny! Idag var ett brunnslock hennes ovän.

Vidare hem och duscha och in mot storstaden Växjö. Äta god mat på Samarkand innan det var dags att besöka självaste Vida arena. Tror det var den sämsta j20 match jag någonsin sett.... Förlåt. Känner att jag missade värdefull sömn ikväll, då jag ska upp kl. 4.00 i natt.... Fast inte gråter jag. För jag ska till GHS med Fia och Maja! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback