GHS 2012

Hade det otroligt bra och roligt igår! Resan upp gick ganska fort ändå och det gick fort att komma in på scandi. Kollade gp ponnyn, mellanakterna, sprang på mässan och kollade hoppningarna och slutet på dressyren. Vid 8 på kvällen hade jag fortfarande inte handlat någonting. Duktiga mig! ;) så Maja och jag sprang på mässan en sista gång. Då handlade jag senskydd och ett pannband på charlies. Spenderade 100 kr på detta köp då jag hade presentkort. Rätt duktigt ändå! Provade kavaj så jag vet vilken storlek jag kan ha. Men mest gick jag runt och slog mig på fingrarna. Innrider hade ett grymt snyggt grått scarpati som jag höll på att köpa, men nej.

På hemvägen sov jag från Gbg till Borås, för där stod vi still. Då hade bussen typ gått sönder! Men efter ett tag rullade vi igen och så sov jag hela vägen till väckelsång. Hyfsat lycklig över att ligga längst bak i bussen! Tack Fia och Maja för en kanondag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback