Lovet börjar bra!

Eller inte... Sjuk och mår pyton! Eller ja, mår lite bättre nu. Mådde desto sämre i morse vid 6.... Usch. Skulle rida Pimpim på fm idag. Sen tandis och efter det till Holly. Men ja, allt fick ställas in.. Så idag har jag legat framför TVn precis hela dagen och tyckt synd om mig själv. Har tittat på 11 avsnitt av the big bang theory.... Jag är besatt. Punkt.

Nu sitter jag och smider planer med majsan inför Gbg på lördag.. ;) stackars Fia och Maja som ska tvingas dras med mig en hel dag när jag är sjuk. (ja, en förkylning a la Emma lär inte försvinna helt till dess...)

Har för övrigt 2 år med världens finaste pojkvän idag. <3

Ne, nu ett avsnitt av bbt innan det är dags att sova. Imon ska jag må bättre för då ska P få halka till paddocken och Holly ska ridas om där inte är isbana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback