23 juli 2012

Ja, nu var det ett tag sedan sist. Ber om ursäkt för detta, men har haft fullt upp! Här kommer en liten uppdatering på hur saker och ting är just nu.

Jag har tagit studenten och börjat jobba. Insåg redan efter några dagars att jag saknade skolan? hmm.. Kämpar på med hästarna på Hillock och min P på den ynka tid som är kvar efter jobbet. Lizzie har varit en riktigt djävul rent ut sagt, (har tagit ca 1 månad att bara försöka komma upp på ryggen) men nu börjar hon släppa ordentligt och jag kan nu sitta runt och trava själv, duktig ponny! P går som aldrig förr. Så fin som han är nu har han aldrig varit. Finaste P. Vad hade jag gjort utan honom <3 PimPim har fått en ofrivillig vila, då jag helt enkelt inte har tid och sätts igång först efter 11 augusti då jag slutar jobba. Gammelstona har skickats iväg på betäckning och nu när det bara är 4 st hästar kvar i stallet så har det börjat donas med Axel. Han sköter sig galant och tanken är att han ska åka till Oleg innan stona kommer hem från semin.

Något annat tragiskt som har hänt är att min Anton har flyttat till Norge för att spela hockey. Har man spenderat i stort sett var dag tillsammans i 2,5 år och även bott ihop de senaste 5 månaderna så blev det helt plötsligt väldigt tomt utan honom i huset.. Jag valde själv att inte flytta med pga. hästarna, men ska åka upp och hälsa på så mycket jag kan.

Min tanke är att jag ska försöka komma igång med bloggen igen. Men då jag inte orkar (eller hinner) lägga tid på att fixa en ny design så ska jag be ngn göra den så fort jag fixat nya bilder. Sedan ska det nog kunna bloggas på ganska friskt!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback