Kärlek!

Har varit flitig och ridit tre hästar och fixat stallet nu i eftermiddag. Först ut var P. Han gick som en klocka!! Kärlek till finingen. Jobbade i en låg form och mycket ställningar om vart annat. Lugnt, fint och avslappnat. Jag måste dock lära mig att bli starkare i högervarvet och kunna få mer inverkan... Men P var superfin!

Sen var det pimpims tur. Red ut i skogen med P som moraliskt stöd. Han fick det som lite nertaggning. Red en lång runda och Pim var mer eller mindre oberörd. Lite läskigt såklart, men när hon väl mötte en bil så var hon stencool! Älskar dessa hästar med bra lynne! Såklart var hon trött när vi kom tillbaka, men det är fullt förståeligt. Hon vart superduktig hon också.

Sen gick jag lös på Kyrja. Hon fäller som bara den och så mycket päls jag fick av henne idag får jag inte ens av P när jag klipper honom.... Friserade henne lite också innan jag red en stund i paddocken. Skrittade och travade lite idag. Älskar henne! Haha roligare tant får man leta efter.

Kommentarer
Postat av: Therese Klintestam

sv. Tack för kommentaren! haha ja, vi har nog följt varandra riktigt länge :D Kul att du utbildat honom själv, de tycker ja är de bästa som finns, man känner sig så stolt haha



Mer utrustning osv blir de så fort ja får photoshop att funka igen :D

2012-03-13 @ 22:02:08
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback