One shot

Tänker inte ens nämna dagens matteprov... Blir så ledsen på när man, för en gång skull, lägger ner tid på att försöka lära sig saker och så tar läraren inte ens med de på provet.

Efter skolan stack jag direkt ut i skogen och till hästarna. Mockade innan jag tog in P för en ridtur. Red ut i skogen och ungefär halvvägs in på rundan, på ett kalhygge, bestämmer sig P för att inte gå fram. Förmodligen såg han antingen vildsvin, en älg eller rådjur.. Vi stod iallafall still i 10 min innan han vågade ta ett steg fram igen... Aphäst! Sen kunde han gå fint hela vägen hem. Tur för honom att vi bara skulle ut och skritta idag. I morgon ska han minsann få gå på banan.

Nu ska jag plugga lite natur innan jag somnar. Måste erkänna att jag har blivit himla konstig.... Jag lägger mig i sängen INNAN halv 9. (tidigare la jag mig aldrig innan 12) Plus att jag börjar plugga på mina arbeten/prov i god tid!! Hela 1 v och 2 dagar kvar till provet. Mirakulöst! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback