Trött tjej!

Har varit himla flitig i helgen. Ridit massor och bara haft det bra! Igår fick P bara ta det lugnt så red ut i skogen. Pimpim fick gå i paddocken och även Kyrja fick komma ut en runda. Behöver nog inte ens säga att hon var överlycklig? ;)

Inatt har jag inte sovit gott. Har haft en kokhet/ snurrande/ springande upp och ner/ pratat i sömnen pojkvän... Kan ju bara säga att jag varit trött idag och att all min negativa energi smittade av sig på folk i min omgivning. ;) Hästarna fick vila idag då jag har matteprov i morgon.. Har suttit och tryckt in div. matteregler i huvudet och förhoppningsvis sitter de där imon bitti också. Lite pinsamt att jag inte ens kom ihåg pinkoden till min mobil nu när pappa frågade efter den. Woops! Haha på tok för mycket siffror snurrande i huvudet!

Nu ska jag i alla fall bege mig mot sängen. Imon efter skolan ska P ut en runda i skogen igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback