1 maj 2012.

Dagarna rullar på i ett. Skola, Hunnamåla, Jessika, plugg och om och om igen. Hade gärna raderat skolan och plugget och enbart fokuserat på hästarna just nu. Har haft en liten dipp, en liten incident med Pim och varit halvt mörbultad och velat lägga av med allt på en gång. Men det är bara att bita ihop och komma igen! 37 dagar kvar till studenten. 37 dagar!! Bit ihop, kämpa och så slipper jag det sen.

Under ledigheten över helgen, valborg och första maj har det varit mycket häst. Precis som jag vill ha det! Har donat med P, Pimpim och lite Axel och Kyrja i Hunnamåla och Lizzie och lite med Jessikas hingst på Hillock.

Nonne har hjälpt mig med P idag. Känns kanon att äntligen kunna få lite hjälp och jag är otroligt tacksam. Nonne hoppade till och med upp och kände lite på honom idag. Eller jag ska inte säga hoppade upp. Hon flög upp! När jag vände mig om och frågade om jag skulle hålla emot så satt hon redan i sadeln.. Förvånad Emma? Aningen.. ;) Med Pimpim jobbar vi på och hos Jessika så har jag idag fått hänga på Lizzie, samt rida lite på hingsten en runda i skogen. Lizzie är så himla söt och personlig! Kommer bli en kanonponny av henne. :)

Bjuder på en bild på fina Axel. (Så Nonne kan få en liten smygtitt på bilderna.) Han är en hopplös, jobbig och svansbitande skithäst som jag trots allt fattat lite tyckte om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback