Helgen!

Lördag
Vaknade vid kl 8 typ och kunde inte sova mer.. Låg kvar till typ tjugo över typ innan jag gick ner och åt. Anton sömntuta nummer ett låg kvar och sov till kvart i eller något. Efter att vi ätit ringer de efter honom och vill att han ska åka upp till Göteborg för att spela match på söndagen, ÄVEN om han varit sjuk hela veckan?! Idioter... Och de ska vara tränare som låter sjuka spelare vare med en hel helg och spela 3 matcher? Borde lära de att det inte är bra att idrotta när man har feeeeeber! Hur som helst så var jag väldigt arg. Hur som så tog han sina grejor och åkte mot byn vid 10, eftersom att han turligt nog fick åk med Laila och ida upp vid 11. Så där stod jag... haha, Efter att mamma skjutsat in anton till byn så körde vi en sväng. Eller jag körde en sväng. Elserås, Hensmåla, Grönevik, Skatemåla och hem. Väl hemma så fikade vi innan vi tömde klart hela vinden och plockade ner alla gardinerna i hela huset. Märks verkligen att vi ska flytta nu... Sen blingade jag min hjälm som jag visat innan jag vart ute i stallet.

Söndag
Gick upp vid kvart över 9 för att åka in mot byn vid 10 i 10 typ. Åkte till huset för att riva min matta i mitt rum, och det var det jag ägnade halva min förmiddag åt.. Riva bort korkmatta i mitt rum. Fy farao vad jag hade ont i händerna efter det. Satt som berget och ville inte väck. Men bort skulle det, så vad gjorde jag... haha.

Före:



Efter:




Det blev iallafall klart så då gick jag upp till tinghallen för att kolla på lite innebandy match. Elias spelade med 97-98:orna. Fick storstryk mot Ryd med 11-2 eller något. Men elias gjorde mål iafall! Sen åkte vi hem och så hjälpte jag mamma med middagen. Gick ut och mockade och donade i stallet och nu ikväll har jag färgat elins hår och just nu så eldar jag i brasan och skickar in massa skolarbeten. Ska strax ut och natta hästarna, sen ska jag sova. Skola imon.. Fyfan. Tur att man slutar vid halv 2!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback