Skitgöra!

Har varit i huset en runda nu ikväll och jag skulle bara spackla till det sista på mitt rum innan vi kunde tapetsera, men vad gör inte det helvetesmojset som är kvar på väggen; Jo lossnar! Perkele säger jag bara. Så ja, det var bara att börja vattna och skrapa... Skrapa, skrapa och skrapa....





Kom såhär långt på 2 h ungefär. Roligt att denna lilla väggen bara är 1/4 av alla väggar som finns i rummet... ROLIGT!


Mamma roade sig med att måla källaringången, bara 2 ggr kvar, wiiie.


Nissarna har kommit och böjat dra om värmen i hela huset, vilket resulterar till vackra vattenrör i hallen bort till migg rum :ssss fett vackert, NOT. Vi ockuperar även hela gatan eftersom att det står 1 fet lastbil/ borrargrej/ släp/ container framme... Ouuups!


Lillaborren, (OBS! slipen som jag lagt dit är 20 cm lång) tänk då vad borren är. Vart fasen gigantisk. Den hade minsann inte jag orkat bära runt på! Och inte minst, göra massa sånna här hål i betongväggar..

Kul att de ser pyttesmå ut,, är gigantiska irl.

Ja, tänkte bara visa kaoset lite.. ha-ha-ha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback