Slappedag och kalas.

Var ledig idag och jag kan säga att jag behövde det! Har kikat på Oth och två Glee avsnitt, varit i stallet, vilat och varit på kalas och nu sitter jag framför brasan. Myys. Ska strax ut och natta hästarna, men tänkte skriva av mig lite först.

Dagen har varit ganska lugn i det stora hela. Är så trött och vill bara ha lov lite fort. 2 dagar kvar, eller en hel dag imon och så typ 1 h lektion på fredag. Gilla gilla gilla. Kalaset ikväll var iafall trevligt. Gammelmormor fyller 74 idag, så grattis på henne! Lekte lite med Amalia och Emelie och precis innan vi åkte hem så satt jag och Amalia och kollade på grejor hon kunde önska sig när hon fyller år om en vecka. Var inne på hööks och ponnyprakt och hon klickade bara fram rosa grejor. En rosa glittergrimma, rosa schabrak, rosa hovkrats, rosa täcken, rosa tröjor, rosa strumpor och ja, massa rosa!! Vilken liten tjej hon är ;) snart 5 år och allt ska redan matcha!

I morgon blir det som sagt skola hela dagen. Sen tror jag minsann och da att jag ska ta och klippa P när jag gjort klart i stallet. Ne, nu måste jag kila!


Amalia letar efter grejor till henne och hennes ponny Tilja!
(synd att man bara har mobilkamera med sig...)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback