Sportlov!

I lördags så var det kalas i Hunnamåla. Hilma fyllde 2 år! Lekte mest med barnen, plus elin och anton och de gjorde även en "makeover" på mig. Jag var iafall skitsnygg! NOT. Tack så mycket Elin!! (hon var hjärnan bakom det hela) 

Igår var det 1 helt år sen Anton och jag blev tillsammans. Helt sjukt vad tiden går fort?!

Annars har jag väl inte gjort speciellt mycket i helgen (räkna in fredag till helgen), även fast jag har det. I fredags så var pappa och jag i huset från halv 10 till halv 6 typ. Tog ner de sista tapeterna i mitt rum och sen lastade vi ett lass med skräp och körde till tippen. Vid halv 3 tiden åkte vi tillbaka till huset och då tapetserade mamma och pappa elias rum och jag dammsög mitt. Har slängt mängder med söndriga grejor i stallet, ridit i solen två dagar i rad, mockat, lagat mat, umgåtts med anton halva helgen, lastat massa grejor som ska in till huset, varit på kalas, och ja.. det var väl det hela!

Mitt rum är nog klart för att tapetseras inom det närmaste. Pappa har spacklat och slipat så ni märker när det kommer bilder på att!

Första dagen på lovet och jag gör inget annat än att njuter! Det är såååå skönt att slippa gå till skolan. Är så trött på den så jag vet inte var jag ska ta vägen. Gick upp vid 20 över 8 i morse och släppte ut hästarna och vattnade de, sen gick jag in i värmen igen för fy farao vad kallt det har varit nu ett par dagar!!! och tyvärr så håller det i sig... Gick iafall in och åt frukost och läste tidningen och placerade mig i tv-rummet. Har fikat lite för en stund sen och nu hade jag tänkt bege mig ut i stallet för att mocka och fixa lite!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback