Dålig med bloggandet..

Har inte riktigt haft tid för det här känner jag. Håller på att kriga lite i skolan om lite kurser hit och dit och jag kan inte säga annat än att jag ÅNGRAR att jag inte tog mitt pick och pack och flyttade till Varberg när jag hade chansen. Så punkt på den fronten.

När det kommer till huset så har vi flyttat en del nu. I stort sett hela nedervåningen är klar. Vi har målat som galningar och nu är det bara en liten liten hall kvar som ska målas, elins och mitt rum ska tapetseras och det ska läggas in nytt golv i våra rum, sen är det klart! Har flyttat soffan från övervåningen här och satt upp tvbänk nere i tvrummet, så det går framåt! Även hallen här hemma börjar bli tom på saker. Kommer kännas konstigt sen när det bara är sängen kvar sista dagen..

Ne, nu ska jag ut och rensa lite bland mina skor. Se vilka jag vill behålla eller inte. Sen ska jag återgå till mitt putsande innan jag åker in mot byn. I morgon väntas jobb!


Kommer sakna vår fina gård!! :'(
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback