GRUS!



Äntligen tittar gruset fram på gårdsplanen = att jag kan rida ner för backen utan att halka ihjäl mig! :D Har varit ledig hela dagen idag, så har tagit det lugnt, pluggat lite tyska inför provet imon, mockat, plockat bland mina lädersaker, friserat två hästar som stod och njöt samt ridit P. När jag red så åkte även Holländarna förbi som köpt vårt hus och de hälsade så glatt så. :) Usch är så avundsjuk på de ... Nog om det. Nu ska jag natta två stycken hästar och plugga lite till tyska gramatik innan jag ska sovaaa.

I morgon blir det att åka till skolan vid halv 9, för att plugga och invänta första lektionen som är vid 10.20. Då är det matte i en timma, lunch, matte i en timma till och sen tyskaprov. Hem vid halv 4 och ut i stallet och mocka innan det bär av mot byn för att handla och åka till anton. Sover där, eftersom att jag är ledig på onsdag, också. Skräll ;) Nej, nu måste jag ut, fast bjuder på en bild på P som ofriserad, samt en liiten Opus i bakgunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback