Ordning och reda..

Eftersom att jag inte bara har ett sovrum att packa ihop när vi väl flyttar, så har jag redan nu börjat packa ner alla mina hästgrejor som jag har i stallet. Har börjat smörja upp alla lädergrejor som jag äger och har, putsat upp alla betten, slänger söndriga saker och sorterar bland saker som jag inte vill ha mer och som ska säljas. Kan ju säga att det är mer oordning på mitt rum just nu än vad det någonsin varit!



1. Några få nerpackade tävlingsset, samt boxgardin.
2. Helt färdigputsade träns.
3. Näst sista anhalten, läderbalsam.
4. Grundputsade grejor.
5. Grejer som är kvar...
6. Alla älskade medel!



Sen lastas allt i lådor och är redo för flytt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback