She said

Nämn något som gjorde dig glad igår:
-Igår? Hmm... Att vi fick sluta vid halv 2 istället för vid halv 4!

Vad gjorde du kl 08 imorse:

-Jobbade ....

Vad gjorde du för 15 min sedan:
-Samma som nu, sitter vid datorn.

Det sista du sa högt:
-Nej, jag ska gå ut och mocka strax!

Det senaste någon sa till dig:
-Ska du med till huset?

Vad har du druckit idag:
-Vatten!

Vad var det senaste du åt:
-Middag!

Vad var det senaste du köpte:
-Hmm... Plastfickor!

Vad är det för färg på din ytterdörr:
-Eftersom att jag har två stycken just nu så vit i Elsemåla och brun i Tingsryd!

Vad är det för väder hos dig nu:
-Blåsigt och grått MEN plusgrader! <3

Godaste glassmaken:
-Har två favoriter, Ben & Jerry Baked Alaska och Caramel Chew Chew

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
-Hmm.. Nej, eller gör jag det?

Sover du tungt:
-Tyvärr inte ...

Drömmer du mardrömmar:
-Kan hända, och jag tycker inte om det!

Trivs du med ditt jobb:
-Allt för pengarna!

Favoritklädsel:
-Tights/ joggingbyxor och tjocktröja!

Favoritlåt just nu:
-The Script - For the first time

Vad ser du om du tittar till höger:
-En soffa, ett fönster, kuddar, blommor, högtalare mm. mm.

Vad gör dig glad just nu:
-Inget?

Vad ska du göra härnäst:
-Gå ut till mina odjur!

Höger eller vänsterhänt:
-Vadå vänster?

Humör just nu:
-Trött..

Favoritgodis:
-Äter inte godis!

Kläder just nu:
-Jogginbyxor och tjocktröja ;)

Sommarplaner:
-Ta körkort!!!

Hur många kuddar sover du med:
-Två.

Spelar du något instrument:
-Nej det gör jag verkligen inte!

Morgon eller nattmänniska:
-Ja inte morgon ialla fall..

Vad är viktigast för dig:
-Mina hästar!

Är du kittlig:
-Väldigt!

Snarkar du:
-HAHA, Anton påstår det!

Stjärntecken:
-Tvilling.

Äckligaste insekten:
-Tycker att alla inserkter är äckliga!

Längtar du mest efter just nu:
-Att mitt nya rum ska bli klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback