miss it, a lot.


Världens idyll...


saknar att ha hästarna gående i en gigantisk hage direkt utanför yttedörren..
Saknar den svarta saken på bilden också för den delen..


saknar mitt lilla hemtrevliga rum.. och att kunna se mina betande hästar i hagen utanför fönstret..

vad kan man säga mer än att tårarna rinner.. En hel mapp full med bilder som skapar minnen. Saknar det stället mer än vad jag kan beskriva. En bild säger mer än 1000 ord. Kan inte säga något annat än att jag aldrig kommer tvinga mina egna barn flytta ifrån deras dröm och hem.. För jag vet själv hur ont det gör.
Kommentarer
Postat av: Amelie - stallviggeby.blogg.se

Din häst passade verkligen i den färgen ! Vad är det för sadel? Den såg skön ut!

2011-07-24 @ 00:21:14
URL: http://stallviggeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback