Ursäkta röran..

Men håller på att knåpa lite. Har inte haft tid till bloggning alls det senaste. Vet inte hur jag ska kunna ta tag i detta på ett ordentligt vis. I förra veckan så åkte jag till Gbg och hem till Anton för att fira hans student med släkt, denna veckan har jag jobbat och nu över midsommar har jag och Anton varit i Hällevik. Dåligt svenskt midsommar väder... Suck. Känner mig lite halvt elak mot min ponny med. Varit hos honom 2 ggr sen vi flyttade honom i förra onsdagen. hmm.. Men så fort denna veckan är över HOPPAS jag på att jag kan vara där ute hela tiden.. Saknar landet, och framför allt min ponny! Hoppas han rundat till sig lite om magen.. :)

Nästa helg så är Börjes cup. Ska dit och fota fota fota satan på fredagen och halva lördagen, samt hela söndagen. Hoppas på fint väder, mysig stämning, fina vänner och framför allt fina ritter och ekipage!

Ne, nu ska jag fortsätta knåpa. ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback