Onödiga dagjäkel!!

Vaknade upp klockan 6.53 hos Anton. Vid 7 kom mamma och hämtade mig typ. Åkte hem och åt frukost och gjorde i ordning mig, släppte ut hästarna och så. Sen satt jag och planerade lite fram till 10 innan jag gick ut och mockade och fixade i ordning mig inför skolan. 12.15 åkte jag mot Wasa och väl i skolan säger de att lektionen är inställd?!? WTF... Stressat och åkt in till skolan helt i onödan. Varför kan inte lärarna meddela om sånt här tidigare? Alla bor inte inne i byn!!!! (än) Som tur väl var så hade pappa middag vid halv 2, så åkte med honom hem. Wihu! Sen gjorde jag typ ingenting hemma. Orkade inte laga någon mat, (åt inte middag), och nu ikväll har vi varit i byn en sväng och handlat. Kan säga såhär.. -Det var inte okej att gå omkring bland maten när man bara har ätit ett päron sen kl halv 8 i morse. Min mage håller på att avlida av hunger... Har fortfarande inte fått mat, men strax väntar tacos och fy tusan som jag ska äta! Sen väntas det B&J  cookie Dough<3 Mhm, me love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback